El Vol de la Pau

Aquest dissabte 20 de gener a partir de les 10:00h, viurem una jornada en què, entre d’altres, farem enlairar 7 globus d’heli amb forma d’orenetes, des de l’Escola Terapèutica de Valldaura d’Amalgama7 a Olvan (Berguedà-Barcelona) .

El Vol per la Pau vol ser un acte sensibilitzador en un món convuls colpejat per unes guerres que ens tenallen com a Humanitat. Els nois i noies residents d’aquesta Escola Terapèutica fa temps que hi treballen amb molta il·lusió i amb el suport no només de l’equip clínic, acadèmic i socioeducatiu d’Amalgama7, sinó també d’entitats com: La Fundació Portal, l’Associació Labdoo i l’Associació de Radioafeccionats de Catalunya.

Cadascuna d’aquestes 7 orenetes contenen missatges a favor de la Pau escrits pels mateixos nois i noies. Finalitzat el seu vol, previst de 2 hores de durada, les orenetes d’heli escamparan els missatges ( els materials són biodegradables). Aquest esdeveniment es podrà seguir via streaming a la plataforma de Youtube @selvamarnoticias.

Complementàriament, celebrarem una I Fira per la Pau que finalitzarà amb un Fi de Festa, amb diferents activitats d’Art, Ciència i Cultura que tindran com a protagonistes els nois i les noies residents, les seves famílies, les entitats col·laboradores i les que tenim la sort que ens acompanyaran.

Aquesta iniciativa vol estendre un missatge de Pau al món i també potenciar la sensibilització en relació amb els adolescents en situació de risc. Amalgama7 i la Fundació Portal tenen com a missió el suport als nois i noies amb patologia dual i les seves famílies. Si voleu participar i viure amb nosaltres aquest esdeveniment, us agraïm la confirmació a Contacte – Fundació Portal (fundacioportal.org) . Moltes gràcies!

Oreneta en el Vol de la Pau
Oreneta-Vol de la Pau