Els radioaficionats es fan ressò del Vol de la Pau

Al butlletí d'aquest mes de febrer de SelvamarNotícias, espai de comunicació dels grups de radioaficionats s'han fet ressò de la Jornada que vam viure el dia 20 de gener a l'Escola Terapèutica de Valldaura.

Des de l’emissora R. C. Baells – EG3PAU i el seguiment del radioaficionat EA3XXX, es va poder fer seguiment i avistament de l’evolució del vol i el seu pas, per diferents municipis i comarques.
Un seguiment de les set orenetes d’heli, plenes de missatges de Pau, escrites pels nois i noies residents de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Santa Maria de Valldaura (Olvan-Berguedà).

Els nois i noies van poder descobrir com la Radioafició permet el contacte i la comunicació entre diferents estacions emissores a diferents països, a través de les ones.

“La radioafición no es llegar lejos, es llegar a lo más profundo”

Amb aquest missatge humanista, lema dels radioaficionats, es van sumar a la iniciativa de Labdoo.org , dels germans Josep Maria i Vicenç Hontangas, d’Amalgama7 i de la Fundació Portal. I van oferir un taller de radiafició per als nois i noies residents a l’Escola Terapèutica de Santa Maria de Valldaura.

I els radioaficionats associats van fer lliurament d’un llibre de relats de Ràdio, sota el títol d’Aventuras de Radio.

Moltes gràcies a l’associació de Radioaficionats i a SelvaMarNotícias -La Revista del Radioaficionado, no només pel suport logístic a fer possible el I Vol de la Pau, sinó també per la vocació educadora i valors de comunicació entre les persones i el suport a l’adolescència en risc!