Dog Angels, teràpia assistida amb animals, beneficis emocionals, adolescència en risc, Pozuelo de Alarcón, Escola Terapèutica, Amalgama7

Dog Angels a l’Escola Terapèutica de Pozuelo de Alarcón (Madrid)

Durant el proppassat mes d’abril els nois i noies de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Pozuelo de Alarcón (Madrid) van poder acompanyar a diferents gossos, en el seu primer contacte amb l’aigua.Es tracta d'una valuosa activitat fruit d’una col·laboració entre la Fundació Dog Angels, Amalgama7 i la Fundació Portal, per impulsar la teràpia assistida amb animals en benefici dels nois i noies atesos.

El passat 19 d’abril es va produir la visita dels professionals de Dog Angels, que conjuntament amb l’equip clínic i socioeducatiu de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Pozuelo de Alarcón (Madrid) impulsen aquesta  enriquidora activitat amb els nois i noies de l’Escola que segueixen el seu tractament per a la patologia dual.

Amb la teràpia assistida amb animals es produeixen nombrosos beneficis emocionals, pedagògics, lúdics i relacionals per als nois i noies que permeten cultivar les funcions emocionals i relacionals.

Durant la visita, amb una activitat que es realitza periòdicament, quatre gossos van acudir a l’Escola Terapèutica, tant gossos Golden Retriver com Labrador, com també ocasionalment, visita l’Escola Terapèutica a Pozuelo de Alarcón (Madrid) el petit i entremeliat Taycan que és un pastor Malinois.

Enhorabona als nois i noies per haver-se’n ensortit amb aquest repte i acompanyament! I als equips de professionals d’Amalgama7 i la Fundació Dog Angels per la bona feina.

I també esperem que el primer bany d’aquests preciosos gossos, els hagi estat molt plaent!