Escola Terapèutica, Valldaura, Amalgama7, patologia dual, adolescència en Risc, Festa Major, Olva, Berguedà

1 de Maig, Festa Major a l’Escola Terapèutica de Valldaura

La Fundació Portal i Amalgama 7 organitzem, al llarg de l’any, diversos actes institucionals i trobades adreçades a nois, noies i les seves famílies. Són jornades de sensibilització i prevenció, i jornades tècniques adreçades a professionals.  En aquest marc, el dimecres dia 1 de maig de 2024, a les 11:00h, l’Escola Terapèutica de Santa Maria de Valldaura (a Olvan, Berguedà) tornarà a celebrar la seva Festa Major.

La Festa Major d’aquesta Escola Terapèutica és una data molt assenyalada en el calendari anual d’esdeveniments d’aquest equipament assistencial que atén a adolescents i joves amb trastorns de conducta i/o patologia dual.

Enguany, des de la Fundació Portal, els pares i mares voluntaris, el seu patronat i des d’Amalgama7, ens fa especial il·lusió tornar a celebrar aquesta jornada festiva en la seva plenitud.

La Festa Major de l’Escola Terapèutica de Santa Maria de Valldaura a Olvan, és també una jornada de portes obertes, on, els propis nois i noies residents esdevindran alhora els amfitrions i els guies dels actes que configuren el programa de l’esdeveniment.

Sereu benvingudes i benvinguts. Bona Festa Major!