Activitats. Mes de la Terra i el Mar. Fundació Portal. Patologia Dual. Amalgama7

Març, mes de la Terra i el Mar

Durant aquests dies del mes de març estem celebrant activitats del Mes de la Terra i el Mar, a l’Escola Terapèutica de Can Ros d’Amalgama7

Com en aquesta activitat d’apicultura, realitzem teràpia de proximitat amb els nois i noies que atenem, per mitjà d’activitats socioeducatives a la natura. Des dels equips socioeducatius d’Amalgama7 i amb la col·laboració d’altres entitats i professionals, i el suport de la Fundació Portal.

Aquest mes de la Terra i el Mar comptarà amb activitats internes (com un concurs de fotografia i tallers de sensibilització); externes (com aquest safari d’abelles o el projecte Ríos) i conferències (d’ornitòlegs, geòlegs i tecnòlegs ambientals, entre d’altres).

Per tant, serà un març ple d’activitats que conclourà el dia 23, amb una trobada familiar ja tradicional de la Festa de la Terra i el Mar.

Per un mes de març que sigui molt propici, amb activitats terapèutiques i socioeducatives pensades per als nois i noies amb dificultats de salut mental i emocional associades amb addiccions. Natura, teràpia i aprenentatges!

Activitat Apicultura, Mes de la Terra i el Mar. Adolescents en Risc, Patologia Dual