VIII Jornada Tècnica de prevenció i d’atenció a adolescents en risc

‘Teràpies per a adolescents amb trastorns de conducta: Kaspárov o Deep Blue?’

De la intel·ligència emocional a la intel·ligència artificial?

Fundació Portal i Amalgama7 tenen previst dur a terme els pròxims 21 i 22 d’octubre, des del nou equipament Amalgama7 Madrid, la VIII Jornada Tècnica d’Atenció a Adolescents en risc, que en aquesta edició versarà sobre: Teràpies per a adolescents amb trastorns de conducta: Kaspárov o DeepBlue? De la intel·ligència emocional a la intel·ligència artificial?

La VIII Jornada, organitzada per Fundació Portal, de suportals noisi noies amb patologia dual i a les seves famílies, i dirigida per Amalgama7, entitat pionera en l’atenció terapèutica i educativa per a adolescents, joves i les seves famílies, té com a objectiu entaular diverses zones de debat sobre la incorporació de les noves tecnologies al camp de la salut mental, amb presentacions dels instruments més nous del sector i la presència dels millors experts en el camp de la intel·ligència artificial.

L’instrument tecnològic més innovador contínua sent un bon clínic?… o per contra… Elements com la realitat virtual han arribat per a substituir als professionals? Aquest és el punt de partida d’una jornada, dividida en dos matins, les del 21 i 22 d’octubre, que servirà per a reflexionar, debatre i compartir alguns dels temes que més preocupen els professionals que interactuen amb nois i noies adolescents. Assumptes com: Els alumnes irritables, irritants i desafiadors… Per què ho són? Són reconduïbles?; o L’atenció assistencial especialitzada des del marc residencial d’adolescents i joves disruptius; o Instruments diagnòstics i intervencions terapèutiques… Intel·ligents i/o tecnificats?

La VIII Jornada Tècnica organitzada per Fundació Portal i Amalgama7 podrà ser seguida, prèvia invitació, en línia. Si vostè està interessat a seguir o participar en directe, en qualsevol dels dos dies, 21 i 22 d’octubre, li preguem que s’inscrigui per a mantenir-se informat i poder consultar el programa provisional amb els debats i ponents que seran presents.