RSC, ESG, Banco Santander, adolescencia, Amalgama7, Patología Dual, familias, patologia dual, famílies, adolescència en risc,

La Fundació a la XVI Convocatòria ‘Euros de la teva nòmina’ de Banco Santander

El passat 11 de juny, a Boadilla del Monte (Madrid), la Fundació Portal i Amalgama7 van tenir l'oportunitat de participar a la gala de lliurament de premis que ofereix l'entitat financera a projectes socials i de salut, en l'exercici de la seva responsabilitat social .

El director clínic de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Pozuelo de Alarcón, Sr. David Martínez, i la directora residencial de la mateixa Escola, Sra. Maria Boixader van assistir a la gala de lliurament de les ajudes que concedeix el Banco Santander als projectes socials guanyadors. En aquesta edició, va resultar guanyador el projecte de l’associació DalecandELA.

Els empleats del banc, poden votar en un procés participatiu intern, els projectes socials que han estat prèviament seleccionats per participar a la convocatòria. La gala del dia 11 passat va ser presidida per la presidenta de l’entitat financera, Sra. Botín, i SM La Reina.

La Fundació Portal agraeix l’oportunitat d’haver participat aquest any a la convocatòria. I, especialment, el suport de la Sra. Elena Montero.

Aconseguir finançament per a la causa de la salut mental i emocional dels adolescents que pateixen Patologia Dual és un gran objectiu dels pares i mares que formem la Fundació.

Finalment, el projecte que presentàvem -tot i resultar seleccionat- no va resultar guanyador, Es tractava de dotar l’Escola Terapèutica de Pozuelo de Alarcón, d’un nou vehicle furgoneta per a les sortides socioeducatives i la natura. Sortides que s’integren dins del procés terapèutic necessari per als nois i noies.

Estem fermament convençuts que la col·laboració público privada, la RSC i l’ESG de les empreses és fonamental per avançar en la sensibilització social i els mitjans necessaris per atendre l’adolescència en risc, amb patologia dual: la causa que impulsem.

Per aquest motiu la Fundació Portal presenta projectes a les convocatòries públiques i privades de recursos per a l’adolescència i la seva salut mental i emocional.

Agraïm, en darrer terme, al Banco de Santander la invitació i la possibilitat de participar-hi, i felicitem l’equip de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Pozuelo de Alarcón (Madrid) per la seva excel·lent tasca en l’atenció terapèutica, socioeducativa i residencial als nois i noies ia les seves famílies!

Escuela Terapéutica, Escola Terapèutica, Pozuelo de Alarcón (Madrid), Amalgama7, Fundació Portal, RSC, ESG, Banco Santander