Amalgama7, patologia dual, Pozuelo de Alarcón, Escuela Terapéutica, graduació, final de curs, fin de curso, adolescencia en riesgo, famílias

Festa Acadèmica de l’Escola Terapèutica de Pozuelo de Alarcón

El passat dia 29 de juny, Amalgama7 Madrid, al cor de Pozuelo de Alarcón, va celebrar la seva festa de graduació al Teatre MIRA. Una Jornada de final del curs 2023-2024 amb els nois i noies atesos, les seves famílies, els equips professionals que els atenen i les autoritats locals.

L’acte que va tenir com a protagonistes els nois i noies que dins del seu procés terapèutic van finalitzar els estudis obligatoris i no obligatoris, en estreta coordinació amb els centres educatius de procedència, va comptar amb la presència de 180 persones, entre nois i noies i les seves famílies.

Vam tenir la sort d’estar acompanyats per la Sra. Eva Cabello, regidora de Família i Atenció a la Discapacitat de l’Ajuntament de Pozuelo de Alarcón, pel Sr. Eduardo Parge, regidor de Joventut i de Voluntariat de l’Ajuntament de Pozuelo de Alarcón i pel el Sr.Carlos González, regidor de l’Ajuntament de Madrid, i alhora responsable de Dog Angels, una Fundació amb la qual col·laborem per a l’ús lúdic i terapèutic dels gossos que ensinistren i cuiden per a la seva interacció amb els nois i noies residents a l’Escola Terapèutica d‘Amalgama7 Madrid. Gràcies a un conveni amb la Fundació Portal que hi dona suport.

Els bons resultats acadèmics dels nois i noies, obtinguts durant el curs 2023-2024 a l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 Madrid, nois i noies que estan realitzant i finalitzant el seu procés terapèutic per patologia dual, són un exemple de superació, esforç i talent.

Una mostra de superació i treball celebrada a la Festa de Graduació, amb la participació de les autoritats i de tot l’equip de professionals dels equips educatiu, clínic, socioeducatiu i residencial de l’Escola Terapèutica d’Amalgama7 a Pozuelo de Alarcón. Equips, nois i noies i famílies que compten amb el suport de la Fundació Portal.

Moltes gràcies a tots ells, i felicitats als nois i noies, les seves famílies i als professionals pel magnífic treball del curs 2023-2024!

Amalgama7 Madrid, Patologia Dual, Patología Dual, Escuela Terapéutica, Terapia de proximidad, Adolescencia en Riesgo