Notícies

Un llibre d'en Jordi Royo sobre la situació de la salut mental dels adolescents després de la pandèmia

«SOS Adolescents» es presenta a la Llibreria Ona de Barcelona

El propvinent dissabte 9 de març a les 12h, la Fundació Portal us convida a la presentació del llibre “SOS Adolescents. El naufragi de la Salut Mental després de la Pandèmia” publicat per l’editorial Columna. Un llibre del nostre director clínic, el psicòleg Jordi Royo i Isach.

La presentació tindrà lloc al centre de Barcelona, a l’emblemàtica llibreria ONA, al carrer de Pau Claris, núm 94. Una gran llibreria que presta a la Fundació Portal,
organitzadora de l’esdeveniment, el seu còmode i funcional espai auditori:

Donación de libros de la Biblioteca de la Sagrada Família a la Fundación Portal. De apoyo a chicos y chicas con patología dual. La lectura es un elemento importante para un ocio enriquecedor.

La Biblioteca de la Sagrada Família fa una donació a la Fundació Portal

Durant el darrer mes de desembre la Biblioteca Municipal de la Sagrada Família- Josep Maria Ainaud de Lasarte, de Barcelona, ha realitzat una donació d’una cinquantena de llibres, revistes i còmics a la Fundació Portal per tal de nodrir la col·lecció de la Biblioteca de l’Escola Terapèutica de Santa Maria de Valldaura a Olvan (Berguedà-Barcelona)