El valor terapèutic i humà del teatre: Nadia

El passat dimarts 1 d’octubre un grup de 14 nois i noies, amb les seves families, atesos al Centre de Consultes Externes d’Amalgama7 a Barcelona, van realitzar una sortida cultural a la sala teatral La Villarroel de Barcelona a veure l’espectacle “Nadia” de la companyia de teatre La Conquesta del Pol Sud. Amb la col·laboració de la Fundació Portal i
el suport del projecte Apropa Cultura.

Un campió a l’Escola Terapèutica de Valldaura

Des de la Fundació Portal estem molt orgullosos dels equips professionals que ajuden als nois i noies amb patologia dual i a les seves famílies. A l’Escola Terapèutica de Valldaura a Olvan (Berguedà), comptem amb el director socioeducatiu Mohamed Dahbi. 4 vegades campió del món de Kickboxing i un gran referent ètic i de vida per als nois i noies adolescents. La Vanguardia li ha dedicat el passat 6 d’octubre un reportatge que posa en valor tota la feina que desenvolupa i es desenvolupa a l’Escola Terapèutica que gestiona Amalgama7.