El web que estas veient Ús provisional. Estem treballant en una nova web, que llanšarem en breu.

Fundaciˇ Portal

Qui som?

Som una entitat de solidaritat humana, sense ànim de lucre, que té com a objectiu donar suport als nois i noies amb patologies duals i a les seves famílies i format per pares, familiars i amics.

Què és la Fundació Portal

Una entitat de solidaritat humana sense ànim de lucre que té per objectius bàsics:

1. Impulsar i promoure actuacions dirigides a la prevenció i a l'assistència de famílies amb membres afectats per trastorns psicosocials o sotmesos a greus situacions de risc.
  2. Impulsar i promoure el tractament de persones joves amb problemes de consum de drogues, amb especial atenció a les patologies duals
  3. Promoure espais residencials per al tractament de persones afectades per patologia dual, en els quals es portin a terme tractaments socioterapèutics i seguiments psicoterapèutics.
  4. Donar suport a les famílies i persones descrites en els dos primers apartats mitjançant l'atorgament de beques d'assistència i residència en els àmbits d'actuació propis o concertats de la Fundació.
  5. Col·laborar amb altres entitats la finalitat de les quals coincideixin amb les de la Fundació.